Over ons

Wij zijn Jan Willem Liebrecht en Jeroen Uijtewaal en hebben in 2009 Stichting Bikkel opgericht. We werken met passie voor onze Stichting en proberen deze passie over te brengen op onze medewerkers. De dagbesteding die wij bieden is actief, ondernemend, veelzijdig en geeft structuur. Onze organisatie is plat, eenvoudig en transparant. Wij werken in kleine teams met vaste begeleiders en een aantal enthousiaste vrijwilligers. Dit vinden wij belangrijk; door in kleine teams te werken kunnen wij iedereen persoonlijke aandacht geven en ontwikkelen we een echte band met onze medewerkers.

Referenties

Ouder van een van onze bikkels
Onze zoon Robin werkt ongeveer 1,5 jaar bij stichting Bikkel. Hij wilde graag fysiek werk doen. Eerst gekeken of er mogelijkheden waren bij een verhuis of transport bedrijf. Deze bedrijven vragen echter meer dan Robin aankan. (Lees meer...)

Praktijkonderwijs samenwerkingspartner